Sunday, May 29, 2011

IDENTITI MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA SUDAH TERDEDAH!!!

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara merupakan nama yang paling menimbulkan kemarahan di kalangan umat Islam beberapa hari kebelakangan ini. Bahkan kalau ada sesiapa yang berani mengisytiharkan yang mereka adalah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara di khalayak ramai, pastinya keputusan akhir ialah, orang itu akan kehilangan kepala kalau tidak pun cuping telinga.

Makhluk yang menggunakan nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara sama ada di WordPress mahupun di Facebook, itu menurut maklumat adalah seorang pondan yang kecewa kerana cinta sejenis. Untuk menarik perhatian lelaki yang dicintainya yang kebetulan pula seorang kakitangan awam, maka dia pun mencipta blog serta akaun Facebook.

Untuk mudah mendapat perhatian, ialah dengan menghina Islam. Bila sudah dapat perhatian, maka motifnya akan berjaya. Malah dengan membandingkan Islam dengan Kristian, si pondan berkenaan berasakan, dia akan lebih 'disayangi'.

Masalah PONDAN ialah mereka sentiasa over dalam segala hal. Bahasa penulisan PONDAN, GAY dan STRAIGHT mudah ditelah serta diteka. Apatah lagi kalau PONDAN berkenaan pula menyokong Pakatan Rakyat.... lagi la terlebih-lebih overnya dia.... siap boleh MENGHANJING-HANJINGKAN orang lagi...

Daripada maklumat yang diperolehi, SKMM sudah berjaya mengenalpasti makhluk ini dan dari mana dia membuat posting. Walaupun sehingga kini, SKMM belum lagi membuat pengumuman secara rasmi, namun sumber dari dalam SKMM sendiri memberitahu, mereka sedang bertindak pantas.... dan khabarnya juga, BUKIT AMAN turut terlibat dalam kes ini.

Sumber : http://theflyingkick.blogspot.com

No comments:

Post a Comment