Saturday, October 1, 2011

Lim Guan Eng Memang Celaka Besar!!!....

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng memang seorang manusia yang celaka kerana masih mengaitkan kesalahan dan kesilapan beliau terhadap orang lain. Mengaitkan media arus perdana yang kononnya dikawal oleh Kerajaan Barisan Nasional dengan permasalahan yang ditimbulkan oleh beliau sendiri adalah satu tindakan yang terlalu bodoh. Rakyat Pulau Pinang tidak mungkin dapat menerima seorang KM sebodoh LGE ini.


Lebih malang lagi apabila si celaka ini tidak mengaku bahawa dia telah mengeluarkan kenyataan menghina Kerajaan Negeri Johor serta rakyat Negeri Johor dan hanya mengakuinya apabila rakaman kenyataan beliau disiarkan oleh media massa. 


Apapun penulis ingin merakamkan setinggi-tinggi tahniah buat LGE di atas kejayaan beliau menaikkan kemarahan rakyat jelata di atas kenyataan beliau mengaitkan orang lain dengan kesalahan beliau menghina rakyat dan Negeri Johor. Penulis mohon agar LGE terus mengeluarkan kenyataan sedemikian bagi membantu rakyat jelata untuk membuat keputusan yang tepat untuk menyingkirkan Pakatan Rakyat (Pakatan Haram) dari peta politik tanahair kita ini.


Sudah sampainya masa untuk rakyat Malaysia menolak pemimpin bangang seperti LGE yang bersekongkol dengan Penzina dan Peliwat No 1 Tanahair iaitu Al-Sheikh Al-Anwar Al-Juburie, Rakyat Malaysia perlu lebih berhati-hati untuk menentukan masa depa negara kerana iklim ekonomi global yang tidak menentu yang bakal memberikan sedikit sebanyak impak kepada ekonomi negara. Rakyat Malaysia terutama kaum pribumi Melayu perlu sedar bahawa sekirannya kita tidak berhati-hati, maka tidak mustahil kita akan menerima nasih yang sama seperti kaun peribumi di Australia dan New Zealand.

No comments:

Post a Comment