Saturday, May 7, 2011

Video Seks : Kenapa Anwar Ibrahim Tidak Mengakuinya...

Sehingga artikel ini ditulis, YB Dato' Seri Anwar@Al-Sheikh Al-Juburi ini tidak mengakui kelibatnya di dalam video seks tersebut. Ini adalah kerana perkara-perkara tersebut adalah bersifat peribadi dan beliau berpendapat bahawa isu-isu peribadi tidak akan mempengaruhi kredibiliti beliau sebagai seorang pemimpin.

Beliau juga sedar sekiranya beliau mengesahkan bahawa beliau sebenarnya terlibat di dalam skandal video seks itu, bukan saja reputasi dan masa depan politiknya akan tergugat, malah ianya akan menjejaskan reputasi dan masa depan politik 'Pakatan Rakyat'. Dengan hancurnya PKR, mana mungkin PAS boleh bersekongkol dengan DAP yang dibarisi oleh golongan CINA BANGSAT ini. Pakatan Rakyat hanya akan tinggal kenangan dalam lipatan sejarah hanya dengan pengakuan Al-Sheikh Al-Juburi dengan skandal video seksnya.

Ini belum lagi masuk dengan kes liwat pembancuh kopinya iaitu Sdr Saiful Bukhari Azlan. Malah cabaran demi cabaran yang dilontarkan oleh Ummi Hafilda, Dato' Nalla, Ezam dan ramai lagi nama yang pernah dikaitkan dengan Al-Sheikh Al-Juburi ini masih belum disahutnya. Bagaimana pula dengan cabaran Dato' Eskay yang pernah menjadi sahabat beliau.

Kepada Al-Sheikh Al-Juburi, penulis ingin beritahu bahawa anda bebas untuk berbuat apa saja. Namun rakyat yang semakin bosan dengan lakonan yang lebih hebat dari penerima anugerah oscar ini, sedang bersiap sedia untuk menyingkirkan kamu dari dunia politik tanahair. Tunggu la PRU13 nanti. Kami akan pastikan kamu tersungkur dari arena politik tanahair nanti.

Kesimpulannya, memang ternyatan Al-Sheikh Al-Juburi ini seorang peliwat berdasarkan Sumpah Laknak Saiful dan juga laporan ujian DNA yang telah dibentangkan di mahkamah. Malah lebih dahsyat lagi, Al-Sheikh Al-Juburi juga merupakan seorang penzina berdasarkan Sumpah Laknat Dato' Eskay dan juga bukti video seks yang melibatkan beliau. Penulis amat berharap agar segala kemungkaran Al-Sheikh Al-Juburi termasuk melesapkan dana sebanyak RM3 billion seperti yang didakwa oleh Ummi Hafilfa dibuka semula kertas siasatan bagi memberikan keadilan untuk semua.

P/s : Apa lagi helah Al-Sheikh Al-Juburi ni... kita tunggu dan lihat... (rasa meluat teramat sangat kat Al-Sheikh Al-Juburi ni...)

  

No comments:

Post a Comment