Thursday, November 3, 2011

Seminar Pengurusan Kewangan & Platform Saving

PERHATIAN : Kepada anda menghadapi masalah kewangan yang kritikal, CRISS, CTOS, potongan gaji melebihi 60%, VSS atau tiada pekerjaan, muflis atau bankrap, kami ingin menawarkan Seminar Pengurusan Kewangan & Platform Saving.

Seminar Pengurusan Kewangan & Platform Saving (SPKPS) adalah satu seminar yang memberikan ruang dan kesempatan berkongsikan maklumat tentang apakah erti kebebasan kewangan yang sebenar. Di kalangan "orang kita" masih ramai lagi yang kurang pengetahuan mengenai pengurusan kewangan atau perancangan kewangan yang sempurna. Mungkin, ada di antara kita yang mengetahui cara-cara untuk menguruskan kewangan masing-masing tetapi adakah mereka mempraktikkannya?

Rahsia untuk keluar dari kemelut hutang dan juga menjadi seorang yang bebas kewangan adalah TUNAI. Tunai adalah kunci kepada pengurusan kewangan. Walaupun TUNAI atau Duit bukanlah segala-galanya, tetapi pada zaman sekarang segala-galanya memerlukan Duit. Seminar ini akan mendedahkan rahsia pengurusan kewangan tidak diketahui umum kerana rahsia ini tidak diajar secara formal di mana-mana
institusi pengajian di negara ini.

Seminar ini juga bakal mendedahkan rahsia bagaimana cara untuk mendapatkan Tunai yang banyak bagi menampung keperluan kewangan seseorang. Ianya langsung tiada kaitan dengan Pelaburan Internet, FOREX, MLM, Skim Labu Peram (Duduk Diam Diam Dapat Duit) dan apa jua yang bertentangan dengan Syariah atau Undang- Undang Negara. Seminar selama setengah hari ini hanya dikenakan bayaran sebanyak RM66 seorang dan sesuai untuk dihadiri oleh sesiapa saja yang inginkan Kebebasan Kewangan.

Walaubagaimanapun untuk mendapatkan tiket percuma ke seminar ini, sila SMS<JARAK>NAMA<JARAK>ALAMAT ANDA<JARAK>TARIKH LAHIR ANDA KE 014-396 9458 sebelum 10hb November 2011 kerana tempat adalah amat terhad.

Bertindaklah segera untuk mengubah kehidupan anda sekarang ke kehidupan yang lebih bermakna.


No comments:

Post a Comment