Friday, December 9, 2011

FITNAH!!! : Milo Suam Kata UMNO PP Hadiahkan Tahi Manusia

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,


Seorang blogger bangang Pakatan Rakyat, MILOSUAM telah MENFITNAH UMNO Negeri Pulau Pinang dengan menulis dalam blognya menyatakan bahawa UMNO PP telah menghadiahkan TAHI MANUSIA kepada warga kerja Kerajaan Negeri Pulau Pinang.


Ini lah kerja puak PAKATAN RAKYAT walaupun dengan sesuka hati melabelkan UMNO dan BN dengan perkataan 'HARAMJADAH' namum sekarang terbukti siapa yang sebenarnya 'HARAMJADAH'!!!! Si Mamu Ghani tu tidak mewakili UMNO malah tidak pernah mewakili UMNO di dalam setiap tindakan yang beliau ambil. Beliau hanya mewakili Persatuan Perniaga KOMTAR dan juga beberapa buah NGO di sekitar Pulau Mutiara ini. 


Malah barangan yang dihantar hanya merupakan replika najis manusia dan juga kek hari lahir bersempena dengan ulang tahun Ketua Menteri lidah bercabang Lim Guan Eng.... Kek tu tak pula MILOSUAM cerita dalam blog dia plak. PAKATAN RAKYAT sudah tiada isu yang nak dibangkitkan. Rakyat Pulau Pinang sudah muak dengan Kerajaan Negeri dan hanya menunggu masa untuk menTALKINkan Kerajaan DAP ini.


Sila lihat posting blogger bangang ini di http://milosuam.blogspot.com/2011/12/umno-penang-hadiahkan-tahi-manusia.html.  Menentang dengan fakta KONON!!!! Tukar la.... MENENTANG DENGAN AUTA : MILOSUAM....


Pendekar Siber : LGE pun dok kalut kempen kenapa BN harus dinafikan majoriti 2/3 dan perlu dihalang dari merampas kembali Kerajaan Negeri Pulau Pinang.... dah mula kalut dah mangkok ayun ni.... bodo punya olang...

No comments:

Post a Comment