Saturday, May 12, 2012

Bah 1 : Kisah Unit Baru Dalam PKR-PAS-DAP....




MPSP atau Majlis Perbandaran Seberang Perai merupakan salah satu daripada beratur-ratus Pihak Berkuasa Tempatan yang wujud di seluruh negara yang merupakan elemen terpenting dalam pentadbiran sesebuah negeri.


Namun semenjak ianya berada di bawah pentadbiran kerajaan negeri Pulau Pinang yang diterajui oleh Pakatan Haprak,MPSP di lihat sebagai sebuah badan yang sudah hilang maruahnya.MPSP hari ini dipergunakan sepenuhnya oleh mereka-mereka yang terlibaat secara langsung dalam politik kepartian seperti PKR dan DAPigs.


Malah orang-orang ini mempergunakan sepenuhnya MPSP sebagai sebuah badan untuk memuaskan nafsu politik mereka sendiri.Ini semua dapat dilihat melalui beberapa siri MPSP bertindak menurunkan bendera dan banting-banting milik UMNO dan Barisan Nasional.


Mereka menggunakan segala undang-undang yang ada semata-mata untuk memuaskan hati masing-masing malah turut bertindak mengarahkan unit-unit MPSP yang terdiri daripada orang-orang Melayu sendiri untuk turunkan bendera milik parti UMNO dan Barisan Nasional.


Pendekar Siber : Ni baru perintah negeri... Belum perintah negara lagi....

No comments:

Post a Comment